Avrupa Demirspor ‘Ahmet Güney ile devam’ dedi
İstanbul Süper Amatör Ligde 2026–2027 sezonu öncesince şampiyonluk için kadro yapılanmasını sürdüren Avrupa Demirspor, tecrübeli futbolcusu Ahmet Güney ile yeniden anlaşma sağladı.
Futbol kariyerinde Derincespor, Bayrampaşa, 24 Erzincanspor, 52 Orduspor, Yozgatspor 1959 FK, Kozanspor FK, Kapaklıspor ve Yatağanspor formaları giyen Ahmet Güney uzun yıllardır istikrarlı performansıyla dikkat çekiyordu.
Profesyonel liglerde ve Bölgesel Amatör Lig seviyelerinde yıllarca önemli başarılar yaşayan deneyimli oyuncu, kariyeri boyunca birçok takımın hücum hattında fark yaratan isimlerinden biri oldu. Özellikle gol yollarındaki etkinliği, mücadele gücü ve saha içi liderliğiyle ön plana çıkan Ahmet Güney, geçtiğimiz sezon gösterdiği performansla Avrupa Demirspor’un güçlü iskeletinin önemli parçalarından biri olmayı başarmıştı.
2026–2027 sezonunda şampiyonluk hedefiyle hazırlanan Avrupa Demirspor, tecrübeli ve karakterli oyuncularını kadroda tutarak yeni sezona daha güçlü bir şekilde hazırlanmayı sürdürüyor.
Avrupa Demirspor’un ortaya koyduğu aile ortamı, huzur ve büyük hedefler doğrultusunda takımı ile yola devam etme kararı alan Ahmet Güney’in yeni sezonda da takımına önemli katkılar sağlayacağı düşünülüyor. Kulüpten yapılan açıklamada, “Avrupa Demirspor olarak yalnızca bir ilçe takımı değil, İstanbul futbolunda Avrupa Yakası’nı temsil eden, modern futbol anlayışı ve güçlü oyun yapısıyla geleceği planlayan büyük bir futbol yapılanması inşa ediyoruz.
AmatorLig.Net

