Fındıklıspor Play-Off finalinde şampiyon
İstanbul 2. Amatör Lig Play-Off finalinde Fındıklıspor ile Arnavutköy temsilcisi İmrahor Yunus Emrespor, Maltepe Gülsuyu Asım Kara Stadı’nda karşı karşıya geldi.
Büyük heyecana sahne olan mücadeleyi Fındıklıspor 3-1 kazanarak şampiyonluğa ulaştı ve 1. Amatör Lige yükseldi.
Karşılaşmaya etkili başlayan Fındıklıspor, 38. dakikada Mohammed Amin Nassir’in kaydettiği golle 1-0 öne geçti. İlk yarı bu skorla tamamlanırken, ikinci yarının başında İmrahor Yunus Emrespor 54. dakikada Burak Gül’ün golüyle eşitliği sağladı.
Beraberlik golünün ardından oyunun kontrolünü yeniden eline alan Fındıklıspor’da Beytullah Çeçen sahneye çıktı. Başarılı futbolcu 62. dakikada takımını yeniden öne geçirirken, 80. dakikada attığı ikinci golle farkı ikiye çıkardı ve maçın skorunu belirledi: 3-1.
Sezon boyunca ortaya koyduğu başarılı performansı final maçında da sürdüren Fındıklıspor, Play-Off Finali’ni kazanarak şampiyonluğunu ilan etti. Maltepe Gülsuyu Asım Kara Stadı’nda oynanan karşılaşmanın ardından futbolcular, teknik heyet ve taraftarlar büyük sevinç yaşadı.
AmatorLig.Net

