Mustafa Ertem’den Çengelköyspor’a veda
Geçtiğimiz sezon Süper Amatör Ligde Çengelköyspor’da teknik direktörlük görevini üstlenen Mustafa Ertem, Üsküdar temsilcisiyle karşılıklı anlaşarak yollarını ayırdıklarını açıkladı.
2025-2026 sezonunda göreve geldiğinde yeşil-beyazlı takımı 12. sırada devralan tecrübeli çalıştırıcı, Üsküdar ekibini sezon sonunda 6. sıraya taşıyarak önemli bir yükselişe imza attı. Sezonun tamamlanmasının Ertem, Çengelköyspor’a teşekkür ederek veda etti.
Antrenörlük kariyerinde birçok önemli kulüpte görev yapan Mustafa Ertem; Çekmeköyspor, Pazarspor, Karacabey Belediyespor ve Alibeyköyspor’da profesyonel liglerde çeşitli kademelerde çalıştı. Ayrıca Sancaktepe Belediyespor’da altyapı sorumluluğu görevini üstlenen Ertem, Fenerbahçe Akademisi’nde U14 takımı ile Türkiye Şampiyonluğu yaşadı. Kayserispor U15 Takımı teknik sorumluluğu görevinde de bulunan deneyimli teknik adam, Küçükçekmece İdmanyurdu’nda (SAL) ve Üsküdar Anadoluspor’da da (SAL) görev yaptı.
Son olarak Çengelköyspor’da çalışan Mustafa Ertem, yaptığı açıklamada yeşil-beyazlı camiaya teşekkür ederek kulüple yollarının ayrıldığını duyurdu.

