Bağcılarspor 1. Amatör Lig’de
İstanbul 2. Amatör Lig Play-Off finalinde Bağcılarspor ile Bakırköy Kartaltepe karşı karşıya geldi. Bahçelievler İl Özel İdare Stadı’nda oynanan mücadeleyi 10 kişi tamamlayan Bağcılarspor 3-1 kazanarak 1. Amatör Lig’e yükselme başarısı gösterdi.
Karşılaşmanın 24. dakikasında Burak Küçükmalas’ın golüyle öne geçen Bağcılarspor, 29. dakikada yine Burak’ın kaydettiği golle farkı ikiye çıkardı. İlk yarının uzatma dakikalarında Hamza Karakayalı’nın kırmızı kart görmesiyle Bağcılarspor sahada 10 kişi kaldı.
Eksik kalmasına rağmen üstünlüğünü koruyan Bağcılarspor karşısında Bakırköy Kartaltepe, 45+8. dakikada Emirhan Taşkın’ın golüyle farkı bire indirdi ve ilk yarı 2-1 sona erdi.
İkinci yarıda uzun süre skor değişmezken, 87. dakikada Tunahan Pınar sahneye çıkarak Bağcılarspor’u rahatlatan golü kaydetti. Kalan dakikalarda başka gol olmayınca mücadele 3-1 Bağcılarspor’un üstünlüğüyle tamamlandı.
Bu sonuçla teknik direktör Muhammed Emin Şahin yönetimindeki Bağcılarspor, 1. Amatör Lig’e yükselmenin sevincini yaşadı.
Çiya Özdemir & Mesut Bektaş

