Başkan Kababıyık’tan Siirt İstanbul’a teşekkür
İstanbul 2. Amatör Lig Play-Off mücadelesinde deplasmanda Siirt İstanbul’u penaltı atışları sonucunda eleyerek 1. Amatör Lig’e yükselen Beşiktaş temsilcisi Ihlamurderespor’un Başkanı İsmail Kababıyık, rakip kulübe ve camiasına teşekkür etti.
Normal süresi ve uzatma dakikaları 1-1 eşitlikle sona eren karşılaşmada rakibini penaltılarla saf dışı bırakarak üst lige yükselen sarı-siyahlılarda Başkan İsmail Kababıyık, takımının teknik direktörü Ergün Ertan’ı, futbolcularını ve başarıda emeği bulunan camiasına teşekkür etti ve kutladı.
Kababıyık ayrıca kendilerine destek veren Beşiktaş Belediye Başkanı Vekili Rasim Şişman’a Belediye Başkan Yardımcılarına, Beşiktaş Belediye Başkanı Danışmanı Cengiz Tatar başta olmak üzere maça gelerek tribünlerde yerlerini alan Belediye Meclis Üyelerine, Kulüpler Birliği Başkanı Suat Üzümcü’ye, Ortaköyspor ve Yeni Levent Konakları Başkanları Uğur Demirtaş ve İbrahim Dülgar başta olmak üzere Beşiktaş’taki kulüp başkanlarına, teşekkür etti.
Mimarsinan Stadında oynanan karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulunan Kababıyık, organizasyondan ve rakip camianın yaklaşımından duyduğu memnuniyeti dile getirerek şunları söyledi:
Fatih Emniyetine teşekkür
“Fatih Mimarsinan Stadına birkaç yıl önce de müsabaka için gitmiştim. Bu kez gittiğimizde çok daha güzel bir ortamla karşılaştık. Rakip taraftarlar için tribünlerin ayrılması, emniyet güçlerinin aldığı olağanüstü güvenlik önlemleri ve özellikle ilçe emniyet müdürünün müsabakayı ekipleriyle birlikte baştan sona kadar yakından takip etmesi, karşılaşmanın dostluk ve barış ortamı içerisinde tamamlanması açısından çok önemliydi.”
“Siirt İstanbul’a başarılar dilerim”
Maç boyunca tribünlerden kötü bir tezahürat duymadıklarını ifade eden Kababıyık, sözlerini şöyle sürdürdü:
“90 dakika boyunca rakip taraftarlardan en ufak bir kötü söz duymadık. Maç sonunda bizi alkışlayan Siirt İstanbul taraftarlarına, futbolcularımızı tebrik eden rakip futbolculara, teknik heyetine, başkan ve yöneticilere, kısacası tüm Siirt İstanbul camiasına teşekkür ediyoruz. Fatih Kulüpler Birliği’ne ve yönetim kurulu’na sağduyulu yaklaşımları nedeniyle teşekkür ederim. Siirt İstanbul ‘un yolu açık olsun. Sporun en güze tarafını sergileyen sarı mavili rakibimize en kısa zamanda hak ettiği güzel günlere kavuşmasını temenni ediyorum.”
Ali Kemal Demir

