Küçükçekmece İY’dan teknik kadroya güçlü takviye
Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Küçükçekmece İdmanyurdu, yeni sezon öncesi teknik yapılanmasını güçlendirmeye devam ediyor. Kırmızı-siyahlılar, uzun yıllar Ramispor’da Altyapı Koordinatörü ve Gençlik Gelişim Ligleri Sorumlusu olarak görev yapan Ümit Erdem’i teknik kadrosuna dahil etti.
Bölgesel Amatör Lig’deki ikinci sezonuna hazırlanan Küçükçekmece temsilcisi, geçen sezon hem kadın futbolunda elde ettiği şampiyonluk hem de BAL’daki ilk yılında zorlu grupta ligde kalma başarısıyla dikkat çekmişti. Yeni sezonda daha güçlü bir yapılanma hedefleyen kulüp, çalışmalarını titizlikle sürdürüyor.
İmzalar ardı ardına geliyor
Başkan Saadettin Hazıroğlu yönetimindeki Küçükçekmece İdmanyurdu, ilk olarak A Takım teknik direktörlüğüne tecrübeli çalıştırıcı Zeki Sonbay’ı getirmiş, ardından Gelişim Ligleri Koordinatörü Adem Aktaş ile anlaşma sağlamıştı. Kırmızı-siyahlılar ayrıca takım kaptanı Özkan Yılmaz ile de yeniden sözleşme imzalayarak istikrar mesajı vermişti.
Ramispor’da 11 yılda önemli işler yaptı
Son olarak teknik ekibe katılan Ümit Erdem, Ramispor’da görev yaptığı yaklaşık 11 yıllık süreçte altyapıda kurduğu sistem ve kazandığı çok sayıda şampiyonlukla adından söz ettirmişti. Uzun yıllar Küçükköy ve Gaziosmanpaşaspor’da profesyonel futbol oynayan 54 yaşındaki aslen Edirneli deneyimli teknik adam, Antrenörlük kariyerinde de birçok başarıya imza attı.
U18 takımını İstanbul Şampiyonu yaptı
2017 yılında başladığı Ramispor’da U13, U14, U15, U16 ve U18 Liglerinde şampiyonluklar yaşayan bu takımlarla İstanbul şampiyonaları oynayan ve Türkiye Şampiyonasına defalarca katılan Erdem, Ramispor U18 takımını bu sezon İstanbul Şampiyonu yapmıştı. Kırmızı Beyazlı Eyüpsultan ekibiyle sözleşmesinin karşılıklı olarak sona ermesiyle görevinden ayrılan teknik adam, yeni sezonda Küçükçekmece İdmanyurdu’nun başarısı için görev yapacak.
Ali Kemal Demir

