Dolar 46,6255
Euro 53,1127
Altın 6.130,13
BİST 14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 31°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
31°C
Parçalı Bulutlu
Cts 30°C
Paz 29°C
Pts 31°C
Sal 32°C

Mahmut Şevket Paşaspor’un altın yılı

25 Haziran 2015 18:20
A+
A-

Mahmut Şevket Paşaspor Ali Karaman başkanlığında bu sezon altın yılını geçiriyor. Sarı siyahlılar A takım kategorisinde 2. Amatör Lig’de şampiyon olduktan sonra bugün de U19/2. Ligi’nde şampiyonluğunu ilan etti.

Kulüp Başkanı Ali Karaman ilk yılında bu sezon 3. kez şampiyonluk sevinci yaşadı. U19/2.Ligi 18.Grup’ta Mahmut Şevket Paşaspor bugün ligdeki son karşılaşmada İncirlispor’u 3-0 mağlup etti. Karşılaşmadaki golleri Celal, Yılmaz ve Doğu kaydetti. İncirlispor  puanını 31’e yükseltti ve hedefe ulaştı. Karşılaşma sonrasında Okmeydanı temsilcisi kupa ile poz vererek sevinçlerini paylaştılar.

Ali Kemal Demir

YORUMLAR

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

error: İzinsiz kopyalanamaz!