Dolar 46,6255
Euro 53,1127
Altın 6.130,13
BİST 14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 29°C
Açık
İstanbul
29°C
Açık
Pts 32°C
Sal 31°C
Çar 32°C
Per 31°C

Gayretspor’da Melih Leblebici dönemi

04 Haziran 2025 21:01
A+
A-

Halil Erol’un başkanlığında hedefini bu sene Süper Amatör Lig olarak belirleyen Gayret Spor teknik direktör olarak geçtiğimiz sezon Mevlanakapı Güzelhisar’da şampiyonluğu son maçta kaçıran Melih Leblebici ile anlaşma sağladı.

Samatya’daki Gayret Spor Lokalinde yapılan imza töreninde, Kulüp Başkanı Başkanı Halil Erol, Başkan Yardımcısı Erdoğan Bayazıt ve General Kaptan Tahsin Tokluoğlu katıldı.

İmza töreninde açıklamalarda bulunan Kulüp Başkanı Halil Erol, şu ifadeleri kullandı: “Melih Leblebici hocamızla anlaşmamız camiamıza hayırlı olsun. Son yıllarda Gayret Spor olarak hem A takımda hem de altyapıda kaliteli işler yapmaya başladığımızı ifade etmek isterim. Spor kamuoyu da bu çalışmalarımızı takdirle karşılıyor. Bu sezon A takımda hedefimiz şampiyonluk. Altyapılarda da futbolcu yetiştirmeye devam ediyoruz. Camiamıza faydalı işler yapmaya kararlıyız ve bu yıl taraftarlarımızın keyif alacağı, mücadeleci bir takım izlettireceğiz.”

Ali Kemal Demir 

 

 

error: İzinsiz kopyalanamaz!