Dolar 46,4627
Euro 53,2248
Altın 6.260,77
BİST 14.820,81
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 28°C
Açık
İstanbul
28°C
Açık
Sal 28°C
Çar 28°C
Per 29°C
Cum 30°C

Mustafa Ertem’den Çengelköyspor’a veda

22 Haziran 2026 16:15
A+
A-

Geçtiğimiz sezon Süper Amatör Ligde Çengelköyspor’da teknik direktörlük görevini üstlenen Mustafa Ertem, Üsküdar temsilcisiyle karşılıklı anlaşarak yollarını ayırdıklarını açıkladı.

2025-2026 sezonunda göreve geldiğinde yeşil-beyazlı takımı 12. sırada devralan tecrübeli çalıştırıcı, Üsküdar ekibini sezon sonunda 6. sıraya taşıyarak önemli bir yükselişe imza attı. Sezonun tamamlanmasının Ertem, Çengelköyspor’a teşekkür ederek veda etti.

Antrenörlük kariyerinde birçok önemli kulüpte görev yapan Mustafa Ertem; Çekmeköyspor, Pazarspor, Karacabey Belediyespor ve Alibeyköyspor’da profesyonel liglerde çeşitli kademelerde çalıştı. Ayrıca Sancaktepe Belediyespor’da altyapı sorumluluğu görevini üstlenen Ertem, Fenerbahçe Akademisi’nde U14 takımı ile Türkiye Şampiyonluğu yaşadı. Kayserispor U15 Takımı teknik sorumluluğu görevinde de bulunan deneyimli teknik adam, Küçükçekmece İdmanyurdu’nda (SAL) ve Üsküdar Anadoluspor’da da (SAL) görev yaptı.

Son olarak Çengelköyspor’da çalışan Mustafa Ertem, yaptığı açıklamada yeşil-beyazlı camiaya teşekkür ederek kulüple yollarının ayrıldığını duyurdu.

ETİKETLER: ,
error: İzinsiz kopyalanamaz!