Play-Off Finalinde kazanan Muratpaşaspor
İstanbul 2. Amatör Lig Play-Off Finali’nde aynı grupta mücadele eden Kemerburgaz ile Muratpaşaspor bu kez final maçında karşı karşıya geldi.
Büyük çekişmeye sahne olan mücadeleyi uzatma dakikalarında bulduğu gollerle 3-1 kazanan Muratpaşaspor, adını 1. Amatör Lig’e yazdırdı.
Kemerburgaz Şehit Osman Yumak Stadı’nda oynanan karşılaşmaya ev sahibi taraftarlar yoğun ilgi gösterdi. Mücadeleyi hakem Ercan Olgun yönetirken, yardımcılıklarını Tuna Kovancı ve Rıdvan Işık yaptı.
Son derece sıcak havada oynanan karşılaşmanın ilk yarısında iki takım da yakaladığı fırsatları değerlendiremedi ve devre golsüz eşitlikle sona erdi.
İkinci yarıda oyunun kontrolünü eline alan Muratpaşaspor, 57. dakikada Musa Selvitopu’nun kaydettiği golle 1-0 öne geçti. Golden sonra beraberlik için baskısını artıran Kemerburgaz, 75. dakikada Mert Emin Çelik’in ceza sahası dışından yaptığı vuruşta topun direk ve kaleciye çarparak ağlara gitmesiyle skoru 1-1’e getirdi.
Normal sürenin son bölümlerinde Muratpaşaspor önemli bir fırsatta direğe takılırken, karşılaşmanın 90 dakikası 1-1 eşitlikle tamamlandı ve mücadele uzatmalara taşındı.
Uzatmaların 91. dakikasında Engin Gülle’nin kullandığı köşe vuruşunda savunmadan ileri çıkan tecrübeli oyuncu Adem Azman’ın kafa golüyle Muratpaşaspor yeniden öne geçti. Dakikalar 120’yi gösterdiğinde gelişen kontra atakta Furkan Akın’ın şık vuruşu farkı ikiye çıkardı ve skoru 3-1 olarak belirledi.
Karşılaşmanın ardından yaşanan gerginlikte Muratpaşaspor’dan Mehmet Özbek ile Kemerburgaz’dan Yasin Altan kırmızı kart gördü.
Teknik Direktör Aytek Ayvalı yönetimindeki Muratpaşaspor, Kemerburgaz’ı 3-1 mağlup ederek İstanbul 1. Amatör Lig’e yükselme başarısı gösterdi.
Öner Yığrık

