Dolar 46,6255
Euro 53,1127
Altın 6.130,13
BİST 14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 29°C
Açık
İstanbul
29°C
Açık
Pts 32°C
Sal 31°C
Çar 32°C
Per 31°C

Sarıgazispor ilk yarıdaki yenilginin rövanşını aldı

06 Mayıs 2025 13:22
A+
A-

İstanbul 2. Amatör Lig 20. Grup’ta mücadele eden Sarıgazispor, sezonun 13. haftasında sahasında konuk ettiği İstanbul Altınorduspor’u 4-2 mağlup ederek hem 3 puanı hanesine yazdırdı hem de sezonun ilk yarısındaki 4-0’lık mağlubiyetin rövanşını aldı.

Karşılaşmada Sarıgazispor’un gollerini Efe Can Kayhan (2), Tayfun Gümüşoğlu ve Gürkan Küçük kaydederken, İstanbul Altınorduspor’un golleri Onur Çay ve Sarıgazispor’lu oyuncu Orhan Özdemir’in kendi kalesine yaptığı talihsiz vuruşla geldi.

Bekir Arı : “Her Maç Final”
Maç sonunda konuşan Sarıgazispor Teknik Sorumlusu Bekir Arı “Bugün sadece üç puan almadık, aynı zamanda ilk maçtaki mağlubiyetin hesabını da kapattık. Futbolcularımı tebrik ediyorum. Ancak lig uzun bir maraton. Her maç bizim için final niteliğinde. Heybeliadaspor deplasmanına da aynı kararlılıkla hazırlanacağız” ifadelerini kullandı.

Murat Nazik 

error: İzinsiz kopyalanamaz!