Dolar 46,4622
Euro 53,2435
Altın 6.276,92
BİST 14.802,95
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 28°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
28°C
Parçalı Bulutlu
Sal 28°C
Çar 28°C
Per 29°C
Cum 30°C

Sarıgazispor yükselişini sürdürdü

03 Haziran 2022 10:30
A+
A-

İstanbul 1. Amatör Lig 21. Grupta son haftalara girilirken oynadığı futbol ve aldığı galibiyetlerle yükselişini sürdüren Sarıgazispor, deplasmanda Harb-İş ile karşılaştı.

Alt sıralarda yer alan rakibi karşısında iyi futbolunu sahaya yansıtan Sarıgazispor, mücadeleyi 3-0 kazanarak 3 puanın da sahibi oldu.

Gülsuyu Asım Kara Stadında oynanan mücadeleyi İbrahim Erman Kartaler, Uğur Eşsiz ve Deniz Mert Turgut hakem triosu yönettiler. Aşırı sıcak havada oynanan mücadelede Sarıgazispor’u galibiyete taşıyan golleri Cansın Taygun Topal, Tayfun Gümüşoğlu ve ikinci yarıda genç yetenek Mahmut Kadir Tazecan kaydetti.

Sarıgazispor Teknik Sorumlu Bekir Arı yönetiminde oynadığı 13 maçta 7 galibiyet, 3 beraberlik ve 3 yenilgi ile 24 puanla 4.Sırada yer alıyor. Sancaktepe temsilcisi kalan maçlarda, Tuzla Gençlerbirliğispor, Anadoluhisarı İY (D) ve Hasanpaşaspor ile karşılaşarak sezonu tamamlayacak.

Murat Nazik

error: İzinsiz kopyalanamaz!