Dolar 46,6255
Euro 53,1127
Altın 6.130,13
BİST 14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 30°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
30°C
Parçalı Bulutlu
Paz 29°C
Pts 32°C
Sal 31°C
Çar 31°C

Kıvanç: Feriköy’de bizi çok iyi ağırladılar

17 Ocak 2018 15:05
A+
A-

Küçükköyspor Teknik Sorumlusu Mustafa Kıvanç, U19/1 Liginde karşılaştıkları Feriköyspor’un maç boyunca kendilerine olan güzel tutumunun maçın önüne geçtiğini söyledi.

İstanbul U19/1 Ligi 14. Grup maçında Feriköyspor ile Küçükköyspor, Feriköy’de karşılaşmış ve dostça geçen maçı konuk ekip 1-0 kazanmıştı.



Maç hakkında bir değerlendirme yapan yeşil-siyahlıların Teknik Sorumlusu Mustafa Kıvanç, “Feriköy Başkanına, teknik kadrosuna, futbolcularına ve taraftarına teşekkür ediyoruz. Feriköyspor ile Küçükköyspor arasında gerçekten samimi ve dostça bir havanın olduğunu burada bir kez daha görmüş olduk. Çok teşekkür ediyoruz. Bizi çok iyi ağırladılar. Bir sonraki maça Feriköyspor taraftarını da davet ettik. Küçükköyspor’un misafirperverliğini gösterelim istiyoruz.” dedi.

Ali Kemal Demir


YORUMLAR

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

error: İzinsiz kopyalanamaz!