Dolar 46,6161
Euro 53,1313
Altın 6.105,98
BİST 14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 31°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
31°C
Parçalı Bulutlu
Cts 30°C
Paz 29°C
Pts 31°C
Sal 32°C

PFDK’dan Sarıyer’e kötü haber

14 Mayıs 2019 23:28
A+
A-

Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu, Spor Toto 2. Lig ekiplerinden Sarıyer’e 1 maç seyircisiz oynama cezası verdi. Buna göre Sarıyer’in 21 Mayıs’ta sahasında oynayacağı Play-Off Yarı Final rövanş mücadelesinde ev sahibi takım taraftarı olmayacak.

Öte yandan Play-Off’a veda eden Tuzlaspor da 1 maç seyircisiz oynama cezası aldı.

TFF’den yapılan açıklama şöyle;
2- SARIYER Kulübünün, 09.05.2019 tarihinde oynanan SARIYER – KASTAMONUSPOR 1966 TFF 2. Lig Play-Off müsabakasında, taraftarlarının neden olduğu çirkin ve kötü tezahürat nedeniyle ve bu eylemin aynı sezon içinde ev sahibi kulüp olduğu müsabakada 6. kez gerçekleştirilmesinden dolayı 1 RESMİ MÜSABAKAYI KENDİ SAHASINDA SEYİRCİSİZ OYNAMA ve 6.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına,

Aynı müsabakada SARIYER Kulübünün, merdiven boşluklarının boş bırakılmamasından dolayı 20.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına,

AmatorLig.Net


YORUMLAR

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

error: İzinsiz kopyalanamaz!