Süper Amatör Lig ekiplerinden Ramispor, 2016-2017 sezonunun ilk çalışmasını Rami Sahasında yaparak sezona ‘merhaba’ dedi.
Teknik Direktörlük görevine Ümit Erdem’i getiren kırmızı-beyazlı Eyüp temsilcisinin ilk çalışmasını Kulüp Başkanı Tayfun Aktan ve Yöneticiler de izlerken, 1 saat 15 dakika süren ilk çalışmada Ramisporlu futbolcular hafif tempolu koşular yaptılar.
AmatorLig.Net
1 | 3
13737504_507042589484334_3833573462992465415_o
2 | 3
13710602_507042576151002_3085060765724697903_o
3 | 3
13662153_507042556151004_4515358989880167755_o