Dolar 46,2690
Euro 53,5644
Altın 6.277,08
BİST 13.938,48
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 24°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
24°C
Parçalı Bulutlu
Pts 27°C
Sal 29°C
Çar 27°C
Per 27°C

Sancaktepe Belediyespor 10 kişiyle kazandı

02 Ekim 2016 09:48
A+
A-

Spor Toto 3. Lig 1. Grupta sahasında 24 Erzincanspor’u konuk eden Sancaktepe Belediyespor 10 kişi tamamladığı karşılaşmayı İrfan Akgün ve Nuri Kaya’nın attığı gollerle 2-0 kazanarak üst sıralara yerleşti.

Mutlak galibiyet parolasıyla karşılaşmaya başlayan ev sahibi takım ilk yarıda kontrollü oyunuyla rakibini kendi yarı alanında karşıladı. İkinci yarının hemen başında Caner Solmaz’ın gördüğü kırmızı kartla on kişi kalan Sancaktepe temsilcisi devrenin ikinci bölümünü 1 kişi eksik oynadı. Karşılaşmanın 77.dakikasında İrfan Akgün Ceza alanında düzgün bir vuruş yaparak Sancaktepe Belediyespor’u 1-0 öne geçirirken, Son sözü uzatma dakikalarında Nuri Kaya söyledi.2-0.

Kaynak: sancaktepebelediyespor.com


YORUMLAR

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

error: İzinsiz kopyalanamaz!