Dolar 46,5149
Euro 53,0593
Altın 6.038,61
BİST 14.259,75
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 29°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
29°C
Parçalı Bulutlu
Cum 30°C
Cts 30°C
Paz 29°C
Pts 30°C

Sancaktepe Belediyespor Kocaelispor’u eli boş gönderdi

21 Nisan 2017 12:09
A+
A-

Bölgesel Gelişim U19 Ligi erteleme maçında Sancaktepe Belediyespor ile Kocaelispor karşı karşıya geldiler.

Çekişmeli mücadeleyi 85.dakikada bulduğu golle 1-0 kazanan ev sahibi ekip 3 puanın sahibi oldu.

Sancaktepe 15 Temmuz Stadında oynanan mücadeleyi Uğur Altay yönetirken yardımcılıklarını Emirhan Gürlevük ve Emrah Altındağ yaptılar. Zeynep Aybek ise mücadelede 4.hakem olarak görev yaptı.

Alt sıralardan yükselmek isteyen iki takımın çekişmeli mücadelesi karşılıklı ataklarla başladı. İlk yarıda yakalanan net pozisyonlardan gol sesi çıkmayınca ekipler soyunma odasına golsüz eşitlikle girdiler.

İkinci yarıya hızlı başlayan takım Sancaktepe Belediyespor oldu. Etkili ataklarla Kocaelispor kalesinde pozisyon üreten Niyazi Arslan’ın talebeleri baskılı oyununun karşılığını 85.dakikada aldı. Defanstan Berkay Erbaş’ın uzun topunu gögsüyle önüne indiren Hakan Turan Özkul mükemmel bir vuruşla topu filelere yollayarak maçın sonucunu belirledi 1-0.

Murat Nazik


YORUMLAR

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

error: İzinsiz kopyalanamaz!