Dolar 46,4792
Euro 52,9698
Altın 6.160,29
BİST 14.578,03
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 28°C
Açık
İstanbul
28°C
Açık
Çar 28°C
Per 29°C
Cum 30°C
Cts 30°C

Sapanca’da görülmemiş destek ve protesto

29 Kasım 2016 12:52
A+
A-

Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Sapanca Gençlikspor-Gaziosmanpaşaspor maçında ev sahibi takımın futbolcularından ilginç bir protesto sergiledi.

Bölgesel Amatör Lig 10. Grup karşılaşmasında Sapanca Gençlikspor sahasında Gaziosmanpaşa’yı ağırladı. Sapanca Gençliksporlu futbolcular sahaya “Sen varsan bizde varız, sen yoksan bizde yokuz, büyük başkan” yazılı pankartla çıktı.

15224628_10154736083219648_1081717443_o
Asıl protesto ise maçın başlama düdüğü ile başladı. Yeşil-Beyazlı futbolcular sahada bir dakika süreyle kıpırdamadan durdu. Bu süre içerisinde Gaziosmanpaşalı futbolcular ise kendi sahalarından top çevirdi.

Maç sonrası açıklamalarda bulunan Fatih Balkaya, “İlçemizden, vatandaşlarımızdan gereken desteği göremiyoruz. Yalnız kalıyoruz. Bunu gündeme getirmek için böyle bir protesto gerçekleştirdik” dedi.

Ömer Sarıca

ETİKETLER: ,
YORUMLAR

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

error: İzinsiz kopyalanamaz!