Dolar 46,6221
Euro 53,1847
Altın 6.125,04
BİST 14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 31°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
31°C
Parçalı Bulutlu
Cts 30°C
Paz 29°C
Pts 31°C
Sal 32°C

Türk Telekom şampiyonluk kupasını aldı

27 Aralık 2017 10:59
A+
A-

İstanbul U16B Liginde şampiyon olan İstanbul Türk Telekomspor, şampiyonluk kupasını Beşyüzevlerspor ile deplasmanda oynadığı maç öncesinde aldı.

Karadeniz Tekin Küçükali Stadında ligin son maçında Beşyüzevlerspor ile karşılaşan İstanbul Türk Telekomspor, şampiyonluk kupasını Gaziosmanpaşa Kulüpler Birliği Yönetim Kurulu Üyesi Metin Ebret’in elinden aldı.

Ligde oynadığı 14 maçta 10 galibiyet, 2 beraberlik ve 1 mağlubiyet alan Beşiktaş temsilcisi, Bayram Öztürk, Ömer Buğra İnan, Enes Rüstem Kablan Hakem triosunun yönettiği maçta Beşyüzevlerspor’a 3-1 yenildi.

Ali Rıza Subaşı

Fotoğraflar için galeriyi TIKLAYINIZ


YORUMLAR

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

error: İzinsiz kopyalanamaz!